راهنمای خرید از سایت

2018-12-08 12:18:25.647 +0330 IRST

با چینی فلاور مطمئن خرید كنید؛

امکان ثبت سفارش محصولات در چینی فلاور در هر ساعت از شبانه روز و در طی هفته حتی روزهای تعطیل وجود دارد كه با توجه به زمان ثبت، سفارش مشتریان در صف تایید قرار خواهند گرفت.

راهنمای خرید از سایت:

محصولات دکوری و پذیرایی عرضه شده در سایت، توسط تیم چینی فلاور مورد بررسی قرار گرفته و در سایت ثبت می شوند. لذا این اطمینان را به کاربران چینی فلاور می‌دهیم که هر آنچه در سایت در رابطه با محصولات مشاهده می‌نمایید حقیقی و واقعی بوده و می توانید با خیال آسوده اقدام به ثبت سفارش نمائید.


مطمئن خرید کنید

  • امکان ثبت سفارش محصولات در چینی فلاور در هر ساعت از شبانه روز و در طی هفته حتی روزهای تعطیل وجود دارد كه با توجه به زمان ثبت، سفارش مشتریان در صف تایید قرار خواهند گرفت.
  • کلیه سفارش های ثبت شده ی مشتریان در طول روزهای کاری طی ساعات 8:30 الی 19:00 و اولین روز پس از تعطیلات بررسی می شوند.
  • منظور از روزهای کاری، روزهای شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات رسمی در ایران است.
  • در صورتی که پس از ثبت سفارش مشتری، موجودی کالای درخواستی مشتری در چینی فلاور به پایان برسد یا به هر دلیل دیگر قابل تحویل نباشد، چینی فلاور خود را مسئول و متعهد می داند تا از طریق ارتباط با مشتری، وی را مطلع سازد و هزینه را به حساب مشتری عودت دهد.


چگونه می توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

برای خرید از چینی فلاور، پس از اینکه کالای مورد نظر را انتخاب کردید آن را به سبد خرید اضافه و به ترتیب مراحل خرید اینترنتی را تکمیل نمایید. لطفا در هنگام ثبت سفارش از انتخاب، تعداد کالا و مبلغ نهایی سفارش مطمئن شوید. دقت کنید که آدرس مورد نظر خود برای دریافت کالا را درست و دقیق ثبت کرده باشید.

پس از ثبت سفارش، مبلغ نهایی فاکتور را به شماره کارت 5041.7210.4747.1322 (مریم مولانژاد) واریز نمائید و سپس برای تعیین رنگ و سایز ( اگر سفارش پوشاک در سبد خرید دارید) با شماره پشتیبانی 09142792394 تماس حاصل فرمائید تا پس از تائید آدرس پستی، سفارش شما ارسال شود.


شما همچنین از طریق پروفایل خود، قسمت "تاریخچه خرید" می توانید لیست سفارشات خود را مشاهده نمائید.


سفارش من به موقع به دستم نرسیده است. چه کنم؟

شما می‌توانید از طریق فرم "پیگیری سفارش" شماره فاکتور خود را ارسال نمائید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.


چگونه سایز و رنگ سفارش خود را انتخاب نمایم؟

پس از ثبت سفارش و دریافت شماره فاکتور، می توانید با پشتیبان چینی فلاور تماس برقرار نمائید یا از طریق تلگرام پیام ارسال کنید.


آیا می‌توانم سفارش خود را لغو کنم؟

بلی در هر لحظه از ثبت سفارش امکان لغو برای شما وجود دارد. اما پس از ثبت آن (واریز وجه)، برای لغو سفارش لطفا شماره سفارش خود را از طریق فرم لغو سفارش وارد کنید یا با تماس تلفنی با واحد خدمات مشتریان سفارش خود را لغو کنید.

پشتیبانی: 09142792394 (کلیک کنید)

ایمیل: AlmamShop@gmail.com

تلگرام (پشتیبانی)

تلگرام (کانال چینی فلاور)


برای سفارشم نیاز به کمک دارم. با چه کسی باید تماس بگیرم؟

تیم پشتیبانی خدمات مشتریان چینی فلاور، پاسخگوی تمامی سوالات شما عزیزان است. اگر در خارج از ساعات اداری سوالی برایتان پیش آمد از طریق تلگرام یا ایمیل پیغام بگذارید. ما در اولین ساعات روز کاری بعد با شما تماس می‌گیریم.


آیا می توانم سفارش خود را در روز و ساعت دلخواه تحویل بگیرم؟

بله، تیم چینی فلاور همه تلاش خود را بكار برده است تا بتواند در سریع ترین زمان ممكن سفارشات را تحویل مشتری دهد لذا می توانید پس از ثبت سفارش با شماره پشتیبانی چینی فلاور تماس برقرار نمائید و ساعت و روز تحویل سفارش را اعلام نمائید.


كد رهگیری مرسوله پستی خود را چگونه دریافت كنم؟

شما میتوانید با تماس با پشتیبان چینی فلاور و یا ارسال پیام از طریق تلگرام نسبت به دریافت كد رهگیری خود اقدام نمایید.


آیا میتوانم آدرس تحویل سفارش را تغییر دهم؟

بله، تمامی مشتریان در هر زمان قبل از تحویل سفارش می توانند آدرس خود را تغییر دهند. فقط کافی است با پشتیبان چینی فلاور تماس برقرار نمائید.


از خدمات چینی فلاور شکایت و درخواست رسیدگی دارم. چه کنم؟

شما می‌توانید انتقادها و شکایات خود را از طریق فرم "ارسال شکایات" برای ما بفرستید تا کارشناسان ما در اولین فرصت به آن رسیدگی کنند.


برای بهبود خدمات چینی فلاور پیشنهاد دارم. چطور ارسال کنم؟

شما می‌توانید از طریق فرم "ارسال پیشنهادات" نظرات ارزشمند خود را برای بهبود مجموعه چینی فلاور ارسال کنید.